Vrácení a reklamace

Vrácení

Může se stát, že zboží nevyhovuje Vašim představám a proto ho v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí zboží můžete vrátit bez udání důvodů. Zboží musí být v původním stavu a nesmí vykazovat známky užívání.

Jak zboží vrátit?

1. Vyplňte formulář pro vrácení zboží, který jste obdrželi emailem při objednávce. Pokud nemůžete formulář vytisknout, napište ručně průvodní dopis, co vracíte, číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení částky a Vaše kontaktní údaje.

2. Zboží pečlivě zabalte a nezapomeňte přiložit formulář pro vrácení či stručný dopis.

3. Odešlete zboží, to lze dvěmi způsoby:

 a) ZDARMA Zpětnou zásilkou přes Zásilkovnu s uvedením kódu 99265518

Doneste balík na nejbližší pobočku Zásilkovny, která funguje i jako podací místo, a nahlaste kód 99265518 pro vrácení zboží. Obsluha Zásilkovny se už o vše postará, vytiskne štítek, balík převezme a předá k doručení. Pro jistotu si uschovejte doklad o podání zásilky.

Nejbližší pobočku Zásilkovny ve Vašem okolí najdete na tomto odkazu. Nezapomeňte zaškrtnout možnost podací místa.

Doručení balíčku Zásilkovnou na naši adresu trvá zpravidla 2 - 5 dní.

 

b) Jakýmkoliv dopravcem na adresu Geozdraví s.r.o., Na Svahu 386, 468 01 Jablonec nad Nisou, tel. 605 287 583, email info@geozdravi-eshop.cz. Nezapomeňte, prosím, uvést naše telefonní číslo, ať se s námi může dopravce spojit. Máte tak větší jistotu doručení. Poplatek za dopravu v tomto případě hradí kupující.

 

Částka za vrácené zboží je standardně vrácena v zákonné lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. 

Reklamace či výměna

V případě, že zboží nefunguje nebo má závadu, můžete zboží reklamovat a požadovat výměnu za nové zboží, opravu zboží, slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy (pokud má zboží podstatnou vadu, pokud nelze věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě, při větším počtu vad zboží).

Jak zboží reklamovat?

1. Vyplňte formulář pro reklamaci zboží, který jste obdrželi emailem při objednávce. Pokud nemůžete formulář vytisknout, napište ručně průvodní dopis, kde uveďte číslo objednávky, reklamované zboží, popis vady a Vaše kontaktní údaje.

2. Zboží pečlivě zabalte a nezapomeňte přiložit formulář pro reklamaci či stručný dopis.

3. Odešlete zboží, to lze opět dvěmi způsoby jako u vrácení zboží.

Zdarma jako Zpětnou zásilku přes Zásilkovnu (kód 99265518) nebo jakýmkoliv jiným přepravcem na adresu Geozdraví s.r.o., Na Svahu 386, 468 01 Jablonec nad Nisou, tel. 605 287 583, email info@geozdravi-eshop.cz

Reklamační řízení běží od převzetí zboží od přepravce. Vaši reklamaci se snažíme vyřešit hned, nejpozději však v zákonné lhůtě 30 dní.

 Nezapomeňte uvádět Vaše telefonní číslo. Děkujeme.

 

 V případě, že nemáte daný formulář, napište nám na email info@geozdravi-eshop.cz a pošleme Vám ho.